Administratiekantoor Vianen

U bent ondernemer in hart en nieren. Doe waar u echt goed in bent en verspil uw tijd niet aan allerlei administratieve taken. SendeL neemt deze graag van u over, zodat u genoeg energie overhoudt om te ondernemen.

Administratiekantoor regio Vianen

Ons kantoor staat in Sleeuwijk, u hoeft vanuit Vianen enkel een stukje over de A27 te rijden om ons te bereiken. Zo kunt u gemakkelijk bij ons langskomen. Dit vinden we belangrijk want we staan voor een persoonlijke aanpak. Ons team van specialisten heeft alle kennis in huis om u het totaalpakket te bieden op het gebied van financiële dienstverlening. Door onszelf continue te scholen, houden we deze kennis up-to-date, zodat we op de hoogte blijven van de laatste wet- en regelgeving.

Het totaalpakket bij ons administratiekantoor

We willen uw administratie van A tot Z verzorgen. U hoeft enkel de nodige informatie en gegevens aan ons door te geven. Zo houden we graag uw salarisadministratie of boekhouding bij. Ook voor de belastingaangifte kunt u bij ons administratiekantoor terecht. Natuurlijk heeft iedere ondernemer weer andere behoeftes. Zo is het ook mogelijk om enkel uw boekhouding te controleren. Bent u een startende ondernemer uit Vianen? We kunnen u helpen bij het opstarten van uw bedrijf, hierbij kunt u denken aan het opstellen van de begroting en de jaarrekeningen.
We noemen onszelf niet voor niets adviseurs. We denken met u mee en begeleiden en adviseren u heel graag op financieel gebied. Op het gebied van belastingzaken kunnen we u onder andere adviseren over: vermogensoverdracht, keuze rechtsvorm en afrekenen bij bedrijfsbeëindiging.

Klinkt dit goed?

Ons administratiekantoor regio Vianen adviseert en helpt u graag. Bel (0183 – 309001) of mail (info@sendel.nl) ons dan gerust om een vrijblijvende afspraak te maken, zodat we uw wensen en vragen kunnen inventariseren. Als administratiekantoor omgeving Vianen zien we ernaar uit om met u kennis te maken!